Eerste bericht aan de bezoekers

Welkom iedereen.
In navolging van mijn zusje haar bouw-"avonturen", die ze met iedereen deelt via blogger, dacht ik hetzelfde te doen... weliswaar niet met bouwplannen, maar wel over mijn reisavonturen en in het bijzonder de reis die ik dit jaar zal maken.
Ik heb nog niet geteld hoeveel keer slapen het nog is (we zijn eind mei...), maar het is nog minder dan 3 maand. Hoog tijd dus voor de voorbereidingen. De Trotter van Noord-India heb ik al snel doorgenomen en mijn internationaal paspoort heb ik in huis. Het is al een start. Binnenkort (in juni) ga ik mijn visum halen. Vermits ik enkele jaren geleden reeds in Ecuador ben geweest en daarvoor al een reeks inentingen heb gekregen, ben ik volledig in orde. Tijdens die reis ben ik al op hoogtes geweest van om en bij de 5000m, zonder last van hoogteziekte... daar moet ik dus ook al niet voor vrezen. Ik kijk er al vast naar uit en hoop jullie toch een beetje te kunnen laten meegenieten van deze reis.

zaterdag 30 augustus 2008

Korte reaktie en een paar sfeerbeelden

We zijn allen veilig thuis geraakt. De meesten werden dan ook warm verwelkomt door het thuisfront. En de reakties? Wauw, wat een land! Adembenemend mooi! Ik heb daarnet snel mijn foto's even doorgenomen en ik kreeg soms terug kippevel... dat zegt genoeg. Het zal toch nog wachten worden voor jullie om mijn volledige fotoreeks te bekijken, maar enkele indrukken wil ik jullie toch al meegeven.
Alvast bedankt voor jullie leuke reakties!
1. Moskee in Delhi
2. Boedhisten-monnik tijdens dagelijkse ceremonie in the temple of protection
3. Indiase vrouwen in Lamayura
4. De gebedsvlaggetjes die we regelmatig tegenkwamen hoog in de bergen
5. Eén van de schitterende zichten vanuit onze tent (het was inderdaad nodig onze schoenen dagelijks te ontluchten)
6. Wat een uitzicht...

3 opmerkingen:

Griet zei

Prachtig Rik! Ik wacht ongeduldig op de andere foto's!!!!

AccordeonMario zei

Precies een goed kodakske dat je gebruikt hebt :-)
Nee, serieus; het ziet er prachtig uit.
Groetjes,
Mario

Anoniem zei

Hallo Rik,

Inderdaad al hele mooie plaatjes! Dat smaakt naar meer! Ik heb hier al vele toffe verhalen gehoord. Kennelijk hebben jullie echt wel een fijne reis gehad inderdaad met ook een goeie groep! Geniet nog maar fijn na :)
We kijken uit naar meer foto's!

Groetjes,
Philippe, Finne en Marieke