Eerste bericht aan de bezoekers

Welkom iedereen.
In navolging van mijn zusje haar bouw-"avonturen", die ze met iedereen deelt via blogger, dacht ik hetzelfde te doen... weliswaar niet met bouwplannen, maar wel over mijn reisavonturen en in het bijzonder de reis die ik dit jaar zal maken.
Ik heb nog niet geteld hoeveel keer slapen het nog is (we zijn eind mei...), maar het is nog minder dan 3 maand. Hoog tijd dus voor de voorbereidingen. De Trotter van Noord-India heb ik al snel doorgenomen en mijn internationaal paspoort heb ik in huis. Het is al een start. Binnenkort (in juni) ga ik mijn visum halen. Vermits ik enkele jaren geleden reeds in Ecuador ben geweest en daarvoor al een reeks inentingen heb gekregen, ben ik volledig in orde. Tijdens die reis ben ik al op hoogtes geweest van om en bij de 5000m, zonder last van hoogteziekte... daar moet ik dus ook al niet voor vrezen. Ik kijk er al vast naar uit en hoop jullie toch een beetje te kunnen laten meegenieten van deze reis.

woensdag 10 september 2008

Eindelijk... de foto's

Ik had ze liever al in een mooi kleedje gepresenteerd en aangevuld met foto's van mijn medereizigers, maar dit zou nog wel een tijd kunnen duren. Vandaar dat ik de verkleinde versies van mijn foto's al op internet heb gezet. Heb je een uurtje of 2??? Het zijn er in totaal 830! Ik heb ze ondertussen al enkele keren bekeken en geniet er telkens weer van. Hebben jullie liever wat bewegende beelden, dan kunnen jullie zaterdag op Vlaanderen Vakantieland (gaat toevallig over Ladakh) de ongetwijfeld prachtige reportage zien. Naast de foto's had ik er graag ook nog een reisverslag bij gedaan... geduld is een mooie deugd... Geniet alvast van de foto's! Klikken op de link 'De foto's in onversneden versie'.

2 opmerkingen:

Griet zei

Ik heb heel snel een kijkje genomen naar je foto's! PRACHTIG!!! Er zijn er enkele die je perfect in een boekje kan zetten!!!
Ik ben nu nog benieuwd naar de uitleg erbij. Die zal even boeiend zijn, dat weet ik nu al!
Tot gauw!
Griet

Unknown zei

Hey Rik,

Was net men outlook aan het opkuisen en kwam uit op link, beetje late reactie maar wou toch nog even melden dat het een prachtige reportage is !!

groetjes

Dieter en Mariya