Eerste bericht aan de bezoekers

Welkom iedereen.
In navolging van mijn zusje haar bouw-"avonturen", die ze met iedereen deelt via blogger, dacht ik hetzelfde te doen... weliswaar niet met bouwplannen, maar wel over mijn reisavonturen en in het bijzonder de reis die ik dit jaar zal maken.
Ik heb nog niet geteld hoeveel keer slapen het nog is (we zijn eind mei...), maar het is nog minder dan 3 maand. Hoog tijd dus voor de voorbereidingen. De Trotter van Noord-India heb ik al snel doorgenomen en mijn internationaal paspoort heb ik in huis. Het is al een start. Binnenkort (in juni) ga ik mijn visum halen. Vermits ik enkele jaren geleden reeds in Ecuador ben geweest en daarvoor al een reeks inentingen heb gekregen, ben ik volledig in orde. Tijdens die reis ben ik al op hoogtes geweest van om en bij de 5000m, zonder last van hoogteziekte... daar moet ik dus ook al niet voor vrezen. Ik kijk er al vast naar uit en hoop jullie toch een beetje te kunnen laten meegenieten van deze reis.

vrijdag 27 juni 2008

Visum, deel 3

Jawel, ik heb het... mijn visum!
Zonder problemen meegekregen én origineel. Er staat een extra stempel op (EMBASSY OF INDIA, BRUSSELS, RECTIFIED), want alles staat een heel stuk te ver naar rechts gedrukt... zo staat de datum van gebruik onder de vervaldatum... maar de indiase vrouw van het kantoor in Antwerpen verzekerde me dat het zo in orde zou zijn.
India, here I come!

1 opmerking:

Nico zei

Hoi Rik,
toffe blog
ga maandag mijn visum haen in Brussel
Zie je volgende zaterdag

Nico